REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGOROZDZIAŁ I - DEFINICJE:Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
1.
Sprzedający – Pan Adam Dziadosz prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Pracownia
Jubilerska Adam Dziadosz pod adresem: ul. 3 Maja 47/7, 23-400 Biłgoraj, zgodnie z wpisem do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej RP nadzorowanej przez Ministra Rozwoju i Technologii, organ dokonujący
wpisu Sprzedającego do CEiDG: Urząd Miasta Biłgoraj, NIP: 9181148201, REGON 950413502, email: sklep@moj-
jubiler.pl, tel. kontaktowy +48 696 441 225, codziennie w Dni robocze w godzinach 09:00 – 17:00 (opłata za
połączenie wg taryfy operatora, z usług którego korzysta Użytkownik);
2.
Sklep internetowy – platforma internetowa prowadzona przez Sprzedającego w j. polskim pod adresem URL:
https://moj-jubiler.pl umożliwiająca zawieranie Umów sprzedaży;
3.
Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych (co obejmuje także
Konsumenta-Przedsiębiorcę), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy
szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu internetowego;
4.
Użytkownik – każda osoba korzystająca ze strony Sklepu internetowego;
5.
Produkt lub Produkty – srebrna i złota biżuteria (m.in. bransoletki, kolczyki, łańcuszki, naszyjniki, wisiorki, także
komplety biżuterii, w tym również personalizowane na życzenie Zamawiającego np. grawerem) oferowana przez
Sprzedającego do sprzedaży detalicznej w Sklepie internetowym;
6.
Strona Produktu – pojedyncza podstrona w Sklepie internetowym, na której przedstawione są szczegółowe
informacje na temat Produktu;
7.
Cena - cena brutto Produktu umieszczona obok informacji o Produkcie, nie uwzględniająca jednak kosztów
dostarczenia Produktu do Zamawiającego;
8.
Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, wskazujące
Produkt lub zestaw Produktów określonych do realizacji przez Zamawiającego, zgodnie z niniejszym Regulaminem;
9.
Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
10.
Miejsce odbioru - stacjonarny salon jubilerski pod adresem: ul. 3 Maja 47/7, 23-400 Biłgoraj, w którym możliwy
jest osobisty odbiór Zamówienia w godzinach otwarcia salonu, tj. w Dni robocze od poniedziałku do piątku 9:00-
17:00, soboty 9:00-13:00, po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedającym dokładnego terminu odbioru;
11.
Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarta pomiędzy
Sprzedającym, a Zamawiającym z wykorzystaniem Sklepu internetowego, tj. zawierana za pomocą środków
porozumiewania się na odległość;
12.
Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedającym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art. 22 (1) Kodeksu cywilnego;
13.
Konsument-Przedsiębiorca - osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca Umowę
sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz
nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią
działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej;
14.
Konto - narzędzie dostępne w systemie Sklepu internetowego, które po wprowadzeniu adresu e-mail (Login) i Hasła
umożliwia Użytkownikowi m.in. śledzenie na stronie Sklepu internetowego etapów realizacji Zamówienia,
przeglądanie historii Zamówień, edycję danych kontaktowych Zamawiającego oraz zmianę Hasła, itp.;
15.
Login – adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji w Sklepie internetowym, wymagany wraz
z Hasłem do założenia Konta;
16.
Hasło - ciąg znaków liter, cyfr lub innych wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji Konta Zamawiającego,
wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Zamawiającego;
17.
Kodeks cywilny - ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740. z późn.
zm.);
18.
Ustawa konsumencka – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 287.
z późn. zm.);
19.
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 344. z późn. zm.);
20.
Kodeks dobrych praktyk - zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których
mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku (t.
jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2070. z późn. zm.);
21.
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
ROZDZIAŁ II - POSTANOWIENIA OGÓLNE:1. Złożenie Zamówienia na Produkty oferowane w Sklepie internetowym i ich realizacja odbywa się na podstawie
niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Niniejszy Regulamin jest regulaminem,
o którym mowa w art. 8. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Liczba oferowanych Produktów objętych promocją lub podlegających wyprzedaży jest ograniczona. Realizacja
Zamówień na takie Produkty odbywa się w kolejności, w jakiej zostały one złożone przez Zamawiających, aż do
wyczerpania zapasów. Promocje oferowane w Sklepie internetowym nie łączą się, chyba że co innego wynika z zasad
danej promocji.
3.
Informacje podane w Sklepie internetowym (w szczególności dotyczące Cen) nie stanowią oferty handlowej wrozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert określone w art. 71
Kodeksu cywilnego.
4. Wszystkie podane na stronie Sklepu internetowego Ceny są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto
(zawierają podatek VAT).
5. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu internetowego do przesyłania niezamówionej informacji handlowej, tzw.
spamu w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wykorzystywanie strony Sklepu
internetowego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub
uzasadnione interesy Sprzedającego.
6. W celu korzystania ze Sklepu internetowego Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do
stanowiska komputerowego lub innego urządzenia końcowego z dostępem do Internetu i poczty elektronicznej.
Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe dla Użytkownika dysponującego następującym wyposażeniem:
a. komputer PC lub inne urządzenie z dostępem do Internetu;
b. dostęp do Internetu;
c. przeglądarka internetowa, np. Firefox, Internet Explorer lub Google Chrome lub inna,
d. aktywne konto pocztowe,
e. włączona obsługa plików cookies.
7. Bezpośredni kontakt ze Sprzedającym jest możliwy mailowo, telefonicznie lub przy użyciu formularza kontaktowego
dostępnego w zakładce
Kontakt, a wszelkie dane kontaktowe Sprzedającego podane są w niniejszym Regulaminie
oraz w Sklepie internetowym w zakładce
Kontakt. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z
wykorzystaniem wskazanych w niniejszym ustępie środków porozumiewania się na odległość.
8. Sprzedający informuje, że nie stosuje żadnego Kodeksu dobrych praktyk.
ROZDZIAŁ III - USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu
Zamawiającym dokonywania zakupów Produktów w Sklepie internetowym, w szczególności z wykorzystaniem
Konta, a także na udostępnieniu usługi przypomnienia Hasła do Konta, wyszukiwarki Produktów w Sklepie
internetowym oraz udostępnieniu usług „Dodaj do ulubionych”, „Dodaj swoją opinię”, „Powiadom znajomego”,
„Zapytaj o produkt”, „Powiadom o zmianie ceny” i usługi otrzymywania drogą mailową od Sprzedającego informacji
handlowych, marketingowych reklamowych (newsletter). Usługi te są świadczone 24h na dobę przez 7 dni w
tygodniu i są nieodpłatne dla Użytkowników.
2. Korzystanie z usługi Konta wymaga dokonania przez Użytkownika rejestracji polegającej na podaniu danych
osobowych: imię i nazwisko, adres, telefon kontaktowy, ewentualnie inny adres dostawy, nazwa firmy z adresem i
NIP, adres email będący jednocześnie Loginem oraz ustalenia Hasła. Na adres e-mail Użytkownika wskazany w
formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie chęci dokonania rejestracji. Z
chwilą potwierdzenia rejestracji Konta dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy
Użytkownikiem, a Sprzedającym na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Rejestracja Konta jest bezpłatna i dobrowolna. Login i Hasło mają charakter poufny. Użytkownik korzystający z
Loginu i Hasła proszony jest o zachowanie tych informacji w poufności. Hasło nie jest znane Sprzedającemu.
Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto w Sklepie internetowym. Konto jest niezbywalne, a Użytkownikowi
nie wolno korzystać z Kont innych użytkowników oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta,
w tym Loginu i Hasła. Użytkownik kontaktując się ze Sprzedającym może w każdej chwili zrezygnować z Konta.
4. Usługa przypomnienia Hasła do Konta polega na umożliwieniu Użytkownikowi, który dokonał rejestracji Konta
przesłania na wskazany podczas rejestracji Konta adres e-mail linka, który umożliwi mu zmianę dotychczasowe
zapomnianego Hasła poprzez utworzenie nowego Hasła.
5. Sprzedający udostępnia także Użytkownikom wyszukiwarkę Produktów dostępnych w Sklepie internetowym w celu
ułatwienia dokonywania Zamówień na Produkty.
6. Usługa „Dodaj do ulubionych” polega na umożliwieniu Użytkownikowi zapamiętania Produktu jako ulubionego w
systemie Sklepu internetowego, po to by przy kolejnych wizytach w Sklepie internetowym nie było potrzeby jego
ponownego wyszukiwania.
7. Usługa „Dodaj swoją opinię” umożliwia Użytkownikowi na zamieszczenie subiektywnej opinii o Produkcie na
Stronie Produktu, wraz z jego oceną w pięciogwiazdkowej skali. Opinia jest widoczna na Stronie Produktu po
weryfikacji czy pochodzi ona od użytkownika, który był klientem Sprzedającego oraz po jej akceptacji przez
Sprzedającego, w tym celu użytkownik może zostać poproszony po podanie numeru Zamówienia. Użytkownik nie
otrzymuje żadnego wynagrodzenia od Sprzedającego, ani innych korzyści za skorzystanie z tej usługi.
8. Usługa „Powiadom znajomego” polega na umożliwieniu Użytkownikowi przesłania wiadomości z aktywnym linkiem
do Strony Produktu na adres email wskazany przez Użytkownika. W tym celu Użytkownik w formularzu
udostępnionym na Stronie Produktu wskazuje swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail osoby do której chce wysłać
wiadomość powiadomienie o Produkcie. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia od Sprzedającego, ani
innych korzyści za skorzystanie z tej usługi.
9. Usługa „Zapytaj o produkt” polega na umożliwieniu Użytkownikowi przesłania do Sprzedającego poprzez formularz
udostępniony przez Sprzedającego na stronie Sklepu internetowego zapytania dot. szczegółowych informacji o
Produkcie, podając przy tym swoje imię oraz adres e-mail. Sprzedający udziela Użytkownikowi odpowiedzi na
złożone przez niego zapytanie najpóźniej w ciągu 3 Dni roboczych od przesłania zapytania przez Użytkownika.
10. Usługa „Powiadom o zmianie ceny” polega na umożliwieniu Użytkownikowi zainteresowanemu danym Produktem,
otrzymywania drogą mailową informacji o zmianie Ceny danego Produktu w Sklepie internetowym. W tym celu
Użytkownik poprzez formularz udostępniony na Stronie Produktu wskazuje adres-email, na który chce otrzymywać
wiadomość dot. zmianie Ceny Produktu.
11. Korzystanie z usługi newslettera możliwe jest przez każdego Użytkownika, który wpisze adres email w udostępnione
w tym celu pole w Sklepie internetowym i kliknie przycisk „Zapisz się” lub też odhaczy odpowiedni check-box w
trakcie składania Zamówienia. Z chwilą subskrypcji newslettera dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług
elektronicznych pomiędzy Użytkownikiem, a Sprzedającym na warunkach określonych w Regulaminie. Użytkownik
może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera w każdej chwili poprzez kontakt ze Sprzedającym.
12. Każdy z Użytkowników ponosi odpowiedzialność za zamieszczane i udostępniane przez siebie treści poprzez
korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego.
13. Użytkownicy nie mogą udostępniać i zamieszczać treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra
osobiste osób trzecich, czy Sprzedającego, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, w tym prawa
autorskie, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa. Zabronione jest także zamieszczanie przez
Użytkowników jakichkolwiek treści o charakterze obraźliwym, naruszających dobre obyczaje, przepisy prawne lub
normy społeczne, czy też treści zawierające jakiekolwiek dane osobowe osób trzecich bez ich zgody, a także treści o
charakterze reklamowym.
14. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego w zakresie Konta i pozostałych usług
opisanych w niniejszym Regulaminie, zawierana jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie
nieodpłatnie wypowiedzieć tę umowę kontaktując się ze Sprzedającym. Wypowiedzenie umowy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną przez którąkolwiek ze stron, pozostaje to bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów
sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
15. Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 14-dniowym terminem
wypowiedzenia, jeśli:
a. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu
internetowego,
b. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź
popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
c. Sprzedający otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych Użytkownika lub
związanej z nimi działalności,
d. Sprzedający uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi
działalności i uprzednio zawiadomił Zamawiającego o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta,
e. Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
f. Użytkownik, w rażący lub uporczywy sposób, narusza postanowienia Regulaminu,
g. podane przez Użytkownika dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub
zgodności z prawdą, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem
wiadomości e-mail.
16. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie Sklepu internetowego. W
przypadku, gdy usługi lub inne usługi oferowane przez Sprzedającego wskazane w niniejszym Regulaminie np. są z
nim niezgodne, nie działają prawidłowo, Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Użytkownicy
proszeni są o składanie reklamacji w formie elektronicznej na adres e-mail:
sklep@moj-jubiler.plUżytkownicy
proszeni są, w celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji, o wskazywanie w reklamacji swoich danych
osobowych w tym adresu email oraz do opisania zgłaszanych zastrzeżeń.
17. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną rozpatrywane są w terminie do 30 dni od złożenia
stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ale jeśli reklamacja zostanie złożona przez Konsumenta
lub Konsumenta-Przedsiębiorcę – termin na jej rozpatrzenie wynosi 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie jej
rozpatrzenia Użytkownik zostanie poinformowany przez Sprzedającego drogą mailową.
ROZDZIAŁ IV - ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY:1. Aby dokonać Zamówienia w Sklepie internetowym Użytkownik, może, ale nie musi zarejestrować się i utworzyć
Konto.
2. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym Zamawiający proszony jest o dokonanie następujących
czynności:
a. dokonanie wyboru Produktu, który ma być zakupiony, wybór ilości zamawianego Produktu, ewentualnych innych
właściwości Produktu, o ile takie są udostępnione na Stronie Produktu (np. rodzaj kruszcu) i kliknięcie „Kup”,
b. następnie po wyborze wszystkich zamawianych Produktów kliknięcie w ikonkę koszyka oraz kliknięcie „Zobacz
koszyk”, a następnie „Przejdź do realizacji zamówienia”,
c. następnie Użytkownik powinien wybrać rodzaj przesyłki, a potem albo podać Login i Hasło i zalogować się na
Konto, albo podając wymagane dane osobowe zarejestrować Konto w Sklepie internetowym, albo podać dane
osobowe niezbędne dla realizacji Zamówienia bez rejestracji Konta (Kupuję bez rejestracji), wybrać sposób
płatności spośród dostępnych dla danej formy przesyłki, wpisać ewentualne uwagi lub komentarze skierowane do
Sprzedającego we wskazane do tego celu pole, w tym kroku Użytkownik może odhaczając check-box wyrazić
zgodę na rejestrację Konta i/lub zapisać się do subskrypcji newslettera, potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem,
a następnie kliknąć „Przejdź do podsumowania”,
d. następnie po weryfikacji danych i informacji wprowadzonych przez Zamawiającego w celu złożenia Zamówienia i
ich ewentualnej modyfikacji, jeśli wystąpiła jakaś pomyłka, żeby złożyć Zamówienie kliknięcie przycisku
„Zamawiam i płacę”.
3. Składanie Zamówień w Sklepie internetowym jest możliwe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, jednak Zamówienia
realizowane są jedynie w Dni robocze.
4.
Wysłanie Zamówienia na Produkty stanowi ofertę Zamawiającego złożoną Sprzedającemu co do zawarciaUmowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
5. Zamawiający otrzymuje od Sprzedającego:
a. potwierdzenie otrzymania Zamówienia tj. automatycznie generowaną wiadomość mailową z potwierdzeniem
otrzymania prze Sprzedającego Zamówienia, zawierającą numer i datę Zamówienia, dane Zamawiającego, opis
Produktu (lub odnośnik do opisu na Stronie Produktu w Sklepie internetowym), Cenę i inne informacje dot.
Zamówienia;
b. wiadomość z informacją o tym, że Zamówienie jest w trakcie realizacji. Taka wiadomość wysyłana jest po
zweryfikowaniu Zamówienia przez Sprzedającego i jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania ww.
informacji mailowej dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zawierana jest w j. polskim.
6. Sprzedający nie określa minimalnej wartości Zamówienia w Sklepie internetowym.
7. Do momentu kliknięcia „Zamawiam i płacę” Użytkownik może zmienić Produkty do zamówienia, a także
zrezygnować ze składania Zamówienia.
8. Treści Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Sklepu internetowego są przechowywane przez system
informatyczny Sklepu internetowego przez okres posiadania Konta, a treść tych umów jest udostępniana wyłącznie
stronom Umowy sprzedaży. Każdy Zamawiający, po zalogowaniu do Konta, ma dostęp do wszystkim swoich Umów
sprzedaży zawartych poprzez stronę Sklepu internetowego przez okres ich przechowywania w systemie
informatycznym określony w zdaniu pierwszym. W razie braku Konta treści Umów sprzedaży zawieranych przy
wykorzystaniu Sklepu internetowego są przechowywane przez system informatyczny do upływu okresu odstąpienia
od Umowy sprzedaży przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę, jednak nie dłużej niż przez okres 3
miesięcy od zawarcia Umowy sprzedaży.
ROZDZIAŁ V- FORMY PŁATNOŚCI, KOSZTY DOSTAWY:1. W Sklepie internetowym dostępnymi metodami płatności za Zamówienia są:
a)
przedpłata tradycyjnym przelewem na konto bankowe Sprzedającego wskazane w potwierdzeniu złożenia
Zamówienia (tj. Bank PKO SA numer konta: 86 1020 5385 0000 9002 0159 3813); Zamawiający proszony jest o
podanie w tytule przelewu nr Zamówienia – jego brak może spowodować wydłużenie realizacji Zamówienia,
b)
przedpłata za pomocą systemu płatności elektronicznych przelewy24.pl, także przy użyciu kodu Blik oraz
kart kredytowych (obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic,
Maestro), przelewów natychmiastowych i innych instrumentów płatniczych,
c)
płatność za pobraniem – przy odbiorze Zamówienia z Miejsca odbioru lub od dostawcy.
2. Płatności elektroniczne realizowane są w ten sposób, że Zamawiający Program treningowy poprzez stronę Sklepu
internetowego wybiera jako formę płatności płatność elektroniczną zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego,
gdzie wybiera bank obsługujący płatność. Po zalogowaniu się do banku albo wybraniu płatności poprzez bank
obsługujący płatności BLIK, otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem
przelewu i danymi Sprzedającego. Po zaakceptowaniu przelewu, Zamawiający zostaje z powrotem przekierowany na
stronę Sklepu internetowego.
3. Operatorem kart płatniczych, płatności BLIK oraz płatności elektronicznych system Przelewy24.pl obsługuje PayPro
S.A. z siedzibą pod adresem: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068,
Agent Rozliczeniowy wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru
Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014. Dane osobowe Zamawiającego przekazywane są spółce PayPro S.A.,
która jest ich administratorem danych osobowych.
4. Sprzedający oczekuje na opłacenie Zamówienia przez 5 Dni robocze od zawarcia Umowy sprzedaży. W wypadku
niewywiązania się przez Zamawiającego z obowiązku zapłaty za Zamówienie w terminie, o którym mowa zdaniach
poprzednich, Zamówienie zostanie anulowane.
5. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem otrzymania przez Sprzedającego informacji o
dokonaniu płatności z systemu płatności elektronicznych, albo z datą zaksięgowania na rachunku bankowym
Sprzedającego płatności przy płatności tradycyjny przelewem, albo z datą zawarcia Umowy sprzedaży – zależnie od
wybranej formy płatności.
6. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx lub DPD bądź też do wybranego przez Zamawiającego
do paczkomatu InPost. Koszty dostawy wynoszą od 15 PLN do 25 PLN i widoczne są podczas
składania Zamówienia.
7. Całkowita kwota do zapłaty (Cena wraz z kosztem wybranej formy dostawy Produktów) widoczna jest dla
Zamawiającego nie tylko podczas składania Zamówienia, a także w mailu potwierdzającym dokonanie Zamówienia
oraz po zalogowaniu się do Konta w zakładce „Konto/zamówienia/szczegóły zamówienia”. Obciążenie Konsumenta
lub Konsumenta-Przedsiębiorcy dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody.
8.
Zamówienia na kwotę 500 zł i powyżej (do kwoty tej nie wlicza się koszt dostawy) dostarczane są bezpłatnie dlaZamawiającego, tj. na koszt Sprzedającego na adres dostawy na terenie Polski.
ROZDZIAŁ VI - REALIZACJA ZAMÓWIENIA:1. Dla danego Zamówienia wiążąca jest Cena z momentu złożenia Zamówienia.
2. Zamówienia realizowane są w terminie wskazanym na Stronie Produktu (z zastrzeżeniem, iż Zamówienia na
Produkty specjalne - realizowane są w ciągu 14 dni roboczych) liczonych zależnie od wybranego sposobu płatności:
od wpływu płatności na rachunek bankowy Sprzedającego lub też od otrzymania informacji o dokonaniu płatności z
systemu płatności elektronicznych, lub też od dnia zawarcia Umowy sprzedaży. Produkty wysyłane są Konsumentowi
lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy najpóźniej w terminie 30 dni, chyba że strony uzgodnią w Umowie sprzedaży inny
termin.
3. Przewidywany czas realizacji Zamówienia jest to czas, który upływa od przyjęcia Zamówienia do realizacji do chwili
wysłania zamówionych Produktów, przy czym uwzględniane są tu tylko Dni robocze. Termin otrzymania przesyłki =
czas realizacji + przewidywany czas dostawy (z reguły to 1-2 Dni robocze).
4. Na Stronie Produktu znajduje się informacja o przewidywanym czasie dostawy. Jeśli w Zamówieniu znajdą się jednak
Produkty, których dostawa nie będzie możliwa, Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego
mailowo lub telefonicznie. Zamawiający będący Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą, ma wówczas
prawo do rezygnacji z całości Zamówienia, bądź rezygnacji z Produktu, którego brakuje, bądź do wyrażenia zgody na
wydłużenie czasu realizacji Zamówienia, bądź do realizacji Zamówienia w częściach, lub też wyrażenia zgody na
zamianę brakującego Produktu na podobny o zbliżonych właściwościach i Cenie, w razie uregulowania Ceny za
Zamówienie z góry, ewentualny zwrot Kupującemu Ceny za niedostępny do realizacji Produkt nastąpi w taki sposób
jak zapłata Ceny.
5. W przypadku adresu dostawy poza granicami Polski, Zamawiający proszony jest o niezwłoczny kontakt ze
Sprzedającym w celu ustalenia indywidualnych warunków Umowy sprzedaży, w szczególności kosztów dostawy
Zamówienia.
6. Zamawiający zobowiązuje się do odbioru zamówionych Produktów i/lub zapłaty oznaczonej przez Sprzedającego
Ceny za Zamówienie.
7.
Po odbiorze Produktów od dostawcy, Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności dostawcy, czyzarówno przesyłka, jak i Produkty w niej zawarte, nie posiadają uszkodzenia wynikłego z transportu, czy są
zgodne z Zamówieniem. Sprawdzenie przesyłki to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług. W
razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem,
Zamawiający proszony jest o zgłoszenie tego faktu dostawcy.
8. W przypadku, gdy Zamawiający nie jest Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą, Sprzedający zastrzega
sobie prawo własności Produktu do momentu zapłaty Ceny, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
9. Na każdy sprzedany Produkt wystawiany paragon fiskalny lub faktura VAT. Od stycznia 2020 roku otrzymanie
faktury przez Konsumenta możliwe jest wyłącznie po poprawnym przekazaniu danych (w tym numeru NIP) podczas
składania Zamówienia. Dokument sprzedaży stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonego Zamówienia i zawartej
Umowy sprzedaży.
10. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Produktów bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w
ofercie sprzedaży na poszczególnych Stronach Produktów w Sklepie internetowym.
11. Zamawiający jest na bieżąco informowany o zmianie statusu Zamówienia drogą mailową.
ROZDZIAŁ VII - PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY:1. Zgodnie z art. 27. Ustawy konsumenckiej, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta oraz Konsumenta-
Przedsiębiorcy do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin
do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca
wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub
Konsumenta-Przedsiębiorcę, weszła w posiadanie rzeczy.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego o decyzji o
odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego
listownie lub pocztą elektroniczną). Jeżeli Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca skorzysta z formy wysyłki
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi lub
Konsumentowi-Przedsiębiorcy niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na
trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
3. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca może także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który
stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania
przysługującego Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
5.
Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwraca Konsumentowi
lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego),
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o
decyzji Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.
6. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta
lub Konsumenta-Przedsiębiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument lub Konsument-
Przedsiębiorca zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca nie
poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem należności.
W przypadku płatności za Produkty kartą płatnicząlub kredytową, zwrot należności następuje na rachunek bankowy przypisany do karty.
Sprzedający możewstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Zwracane Produkty Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca proszony jest odesłać lub przekazać na następujący
adres Sprzedającego: Pracownia Jubilerska Adam Dziadosz ul. 3 Maja 47/7, 23-400 Biłgoraj, niezwłocznie, a w
każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca poinformował
Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument lub Konsument-
Przedsiębiorca odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca będzie
musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktów.
8. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktów wynikające z
korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Produktów. Oznacza to, że jeśli Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca zwraca Produkt uszkodzony, używany w
innym celu niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, Sprzedającemu
przysługuje uprawnienie do zwrotu Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy Ceny pomniejszonej o
utraconą wartość Produktu poprzez nieprawidłowe korzystanie z Produktu. Konsument lub Konsument-
Przedsiębiorca proszony jest o należyte zabezpieczenie zwracanych Produktów na czas ich transportu do
Sprzedającego.
9. Zgodnie z postanowienia art. 38. Ustawy konsumenckiej,
Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od
umowy w odniesieniu do umów:
a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Konsumenta-
Przedsiębiorcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje
kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedługspecyfikacji Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy to biżuterii spersonalizowanej na życzenie Zamawiającego np.
grawerem, biżuterii sprowadzanej na specjalne życzenie Zamawiającego);
d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności
do użycia;
e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu
opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają
nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy,
a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad
którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h. w której Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w
celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub
konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy w
odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane
w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k. zawartej w drodze aukcji publicznej;
l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu
samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
ROZDZIAŁ VIII - REKLAMACJE:1. W przypadku, gdy nabywcą Produktów jest Konsument lub Konsument –Przedsiębiorca Sprzedający ponosi
odpowiedzialność za niezgodność Produktu z umową na zasadach wskazanych w przepisach Ustawy konsumenckiej.
W przypadku Zamawiających nie będących Konsumentami lub Konsumentami-Przedsiębiorcami, Sprzedający ponosi
odpowiedzialność za wady Produktu, zgodnie z zasadami odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi
wskazanymi w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 576 Kodeksu cywilnego. Jeżeli
nabywcą Produktu nie jest Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu
rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.
2. W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedający wskazuje, że nie udziela gwarancji na Produkty w rozumieniu art. 577
Kodeksu cywilnego.
3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z umową/wad Produktu, Zamawiający może złożyć reklamację z
tytułu rękojmi do Sprzedającego, składając ją osobiście do Sprzedającego lub przesyłając ją drogą e-mailową na adres
poczty elektronicznej:
mailto:sklep@moj-jubiler.pl lub listownie na adres: Pracownia Jubilerska Adam Dziadosz ul. 3 Maja
47/7, 23-400 Biłgoraj.
4. Zamawiający składając reklamację proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie
następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie
opisanie niezgodności Produktu z umową/wady Produktu i żądania reklamującego z tytułu rękojmi (wymiana na
nowy, obniżenie Ceny, odstąpienie od Umowy sprzedaży w razie istotnej wady Produktu/istotnej niezgodności
Produktu z umową). Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu zakupu u
Sprzedającego (np. kopii paragonu lub faktury VAT).
5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi
przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego. Sprzedający
każdą z reklamacji rozpatruje indywidualnie.
6. Sprzedający informuje, że
wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września
2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823).W razie nie uznania
reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Rzeszowie,
ul. 8 Marca 5, 35-959 Rzeszów, adres e-mail: sekretariat@wiih.rzeszow.pl, strona www: http://wiih.rzeszow.pl
Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz
na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe
dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego
będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo
możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedający wskazuje, że
uprawnienia opisane w niniejszym ustępie 6. nie przysługują Zamawiającemu, który jest Konsumentem –
Przedsiębiorcą.
ROZDZIAŁ IX - DANE OSOBOWE:1. Użytkownik dokonując Zamówienia w Sklepie internetowym bez rejestracji Konta, i/lub rejestrując Konto, i/lub
kontaktując się ze Sprzedającym (mailowo, telefonicznie, czy za pośrednictwem formularza kontaktowego), i/lub
korzystając z pozostałych usług świadczonych przez Sprzedającego drogą elektroniczną wskazanych w Rozdziale III
niniejszego Regulaminu - przekazuje Sprzedającemu swoje dane osobowe (imię i nazwisko, adres, adres dostawy,
email, nr telefonu, ewentualnie nazwa firmy, adres prowadzenia działalności, NIP, adres IP komputera, z którego
korzysta Użytkownik podczas korzystania ze Sklepu internetowego).
2. W przypadku dokonania Zamówienia bez rejestracji Konta, i/lub kontaktu ze Sprzedającym, i/lub korzystania z usług
świadczonych przez Sprzedającego drogą elektroniczną - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest
wykonanie Umowy sprzedaży/umowy o świadczenie wybranych przez Użytkownika usług drogą elektroniczną, i/lub
podejmowanie czynności zmierzających do zawarcia Umowy sprzedaży/umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną, kontaktu z Użytkownikiem, na podstawie żądania Użytkownika, zgodnie z postanowieniami art. 6. ust.
1. lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej
„Rozporządzeniem RODO”). W przypadku rejestracji Konta, i/lub subskrypcji newslettera - podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika, zgodnie z postanowieniami art. 6. ust. 1. lit. a)
Rozporządzenia RODO.
3. Administratorem danych osobowych jest Sprzedający. Podanie danych osobowych w każdej z sytuacji wskazanych w
pkt. 1. jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb realizacji celu, dla którego dane zostały pozyskane. Dane
Zamawiających mogą być udostępniane jedynie uprawnionym do tego podmiotom, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, np. Państwowej Inspekcji Handlowej, sądom, organom ścigania, na ich żądanie. Dane
Użytkownika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani nie podlegają profilowaniu.
4. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych, w tym praw Użytkownika znajduje się w Polityce
prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu.
ROZDZIAŁ X - POZOSTAŁE POSTANOWIENIA:1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego,
w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Rozporządzenia RODO, a w
odniesieniu do Konsumentów jak i Konsumentów-Przedsiębiorców również Ustawy konsumenckiej.
2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza, ani nie
wyłącza uprawnień Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, jakie przysługują mu na podstawie przepisów
prawa państwa Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy.
3. Sprzedający jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana
przepisów prawa, zmiana zasad funkcjonowania Sklepu internetowego). W przypadku wprowadzenia zmian do
niniejszego Regulaminu, Użytkownik zostanie powiadomiony z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed
dniem wejścia w życie zmian (odpowiednia informacja o zmianach w Regulaminie zostanie umieszczona na stronie
Sklepu internetowego, a Użytkownicy posiadający Konto i/lub subskrybujący newsletter otrzymają informację o
zmianie Regulaminu drogą mailową.) W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik ma prawo do
rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego i wypowiedzenia umowy o świadczenie usług. Nie wyłącza to, ani
nie ogranicza prawa Użytkownika do rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego w każdym czasie.
4. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie
w każdej chwili ze strony Sklepu internetowego.
5. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami
prawa.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2023 roku.
Załącznik nr 1 – wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy.
Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży
Imię i nazwisko konsumenta/dane firmy Konsumenta-Przedsiębiorcy
_
adres zamieszkania/adres siedziby Konsumenta-Przedsiębiorcy
_
telefon kontaktowy
_
e-mail
_
nr zamówienia oraz nr paragonu/faktury
Pracownia Jubilerska Adam Dziadosz
ul. 3 Maja 47/7, 23-400 Biłgoraj
z dopiskiem „odstąpienie od umowy mój-jubiler.pl”
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Działając zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 31.05.2014 roku o prawach konsumenta, niniejszym oświadczam, że odstępuję
od umowy sprzedaży następujących towarów
_Umowa sprzedaży została zawarta z Pracownia Jubilerska Adam Dziadosz w dniu
_ roku, a odbiórprzeze mnie produktów nastąpił w dniu
roku.
Proszę o zwrot środków na następujący rachunek bankowy:
Data i podpis odstępującego od umowy sprzedaży (tylko jeśli dokument będzie wysłany do Sprzedającego w wersji
papierowej)